رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از اجرای ده ها عنوان برنامه فرهنگی با رویکرد رسانه ای در سی و هشتمین بهار فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان افزود: همانگونه که انسانها با بزرگ شدن و ظایف و مسئولیت شان سنگین تر می شود همچنان که عمر انقلاب اسلامی بالا می رود رسالت انقلابیون نیز عظیم تر و حساس تر می شود پس بر همه دلسوزان نظام واجب است که ضمن گرامی داشت با شکوه یو الله دهه فجر بازنگری درونی داشته باشند که آیا به وظایف شان درست عمل کرده اند و اگر کافی نیست سعی در جبران داشته باشند.
محمدیان با بیان اینکه امروز رسانه ها در دنیا حرف اول حکومت ها را می زنند و اهداف در حکومت از طریق رسانه ها ماندگار و یا از بین می رود تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه نسبت به اهداف خطیر خود آگاهی دارد و افراد علاقه مند معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری که در این نهاد انقلابی مشغول فعالیت هستند دلسوزانه در تکاپو و تلاش هستند.
مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام الله دهه فجر افزود : افتتاح کانون بسیج رسانه در روزنامه خراسان در 18 بهمن که از رسانه های کلیدی هستند یک حرکت بسیار خوبی است تا از پتانسیل قوی این نیروهای زبده اهل قلم و انقلابی بهترین مشارکت و همکاری را کنیم.
او خاطر نشان کرد:این سازمان جشن های باشکوهی نیز برای اصحاب رسانه استان در قالب المپیاد های ورزشی و جنگ شادی برگزار می کند.
محمدیان برگزاری المپیاد ورزشی اصحاب رسانه در 20 بهمن ، سرکشی از خبرگزاریها و رسانه های فعال در دهه فجر، همایش قلم داران فجر در 14 بهمن ، افتتاح کانون های بسیج رسانه در شهرستانهای تربت جام ، گناباد و سبزوار را از دیگر برنامه های سازمان بسیج رسانه در این ایام اعلام کرد .
انتهای پیام// م ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار