کانون بسیج رسانه شهیدان سیدی و جهانی موسسه فرهنگی هنری خراسان افتتاح شد.

افتتاح کانون بسیج رسانه موسسه فرهنگی هنری خراسانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی باعث تحکیم پایه‌های نظام می‌شود و بسیج به‌عنوان یک نهاد انقلابی باعث تحکم هر چه بیشتر پایه های انقلاب می شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و این سخن امام از روی تفکر و تعقل بود و امروز شاهد نمود پیدا کردن این سخن امام در تمامی عرصه‌های انقلاب هستیم.

سردار نظری ادامه داد: امام از لفظ انفجار استفاده کرده بدین معنی که انفجار قدرت آفرین و موج آفرین است که این موج در ابتدا باعث از بین رفتن حکومت ستم شاهی پهلوی شد اما همچنان آن موج ادامه دارد و شاهد آن هستیم که این موج انقلاب در تمام جهان گسترش یافته است.

وی بیان کرد:فرد انقلابی نیز باید موج آفرین باشد و همانگونه که انقلاب به ما آموخته است باید این خروش و انقلابی بودنمان را حفظ کنیم و به عرصه ظهور بیاوریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد:این انقلابی بودن و انقلابی رفتار کردن علت اصلی سعادت و موفقیت انقلاب اسلامی بوده است و هرجا که ما ضربه خورده‌ایم و کمی و کاستی به وجود آمده بخاطر غیر انقلابی رفتار کردن ما بوده است.

سردار نظری با اشاره به اینکه بسیج محلی است برای پرورش تفکر انقلابی، تأکید کرد: همه ما تحت تأثیر محیط پیرامون خود هستیم اما گاهی نیاز است به خود از دریچه انقلاب نگاه کنیم و خود را برای نیازهای انقلاب آماده کنیم.

وی ادامه داد: بسیج یک کانون بزرگ جهت تعالی افراد انقلابی است و در این کانون فرقی نمی‌کند که متعلق به چه قشری از جامعه هستی، نیروهای انقلابی در تمام عرصه‌ها جلودار و پیشرو هستند اما نیروهای انقلابی نیاز به آمادگی فرهنگی، تشکیلاتی، فکری و عقیدتی دارند تا بتوانند در مقابل هجمه‌های دشمن به مقابله بپردازند.

سردار نظری اضافه کرد:بسیج از تمام ظرفیت‌های جامعه استفاده می‌کند و می‌کوشد تا در ابتدا باعث خودسازی افراد و سپس جامعه سازی شود که این همان الگو و اصل انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج مراکز آماده‌سازی نیروهای انقلابی است که این نیرو ها باعث استحکام بخشیدن به پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شوند، گفت: باید پایگاه بسیج رسانه در روزنامه خراسان از یک درخشندگی خاصی برخوردار باشد و هم‌زمان با سازندگی درونی این پایگاه، شاهد سازندگی برونی شما اهالی رسانه و قلم باشیم.

.

احدیان ،مدیر مسوول روزنامه خراسان با بیان اینکه افتتاح این مرکز در دهه پیروزی انقلاب اسلامی نشانه ای از باور انقلابی روزنامه خراسان است، گفت: مردمی بودن انقلاب به عهده بسیج گذاشته شده است و افتتاح این پایگاه بسیج برای اهالی رسانه سبب می شود که اتصال سازمانی خود با انقلاب را برقرار کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی نیز گفت : قرار است در این کانون‌ها بحث تعامل و کاردسازی، هم‌اندیشی، سیاست‌گذاری رسانه استان انجام شود و این کانون مرکز ثقل نیروهای روزنامه باشد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان سیدی و جهانی تجلیل شد.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.