خلبان هواپیمای 747 شرکت ماهان پس از بازجویی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شد.

بازداشت خلبان هواپیمای 747 شرکت ماهان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بازپرس محمد حسن اصولی صفار بازپرس شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: به دنبال وقوع برخی حوادث در پی بارندگی های اخیر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد منجر به تاخیر بیش از 7 ساعته پرواز 1034 مشهد - تهران شد  که با  اعتراض مسافران و اعلام شکایت آنان شد، بازپرس ویژه فرودگاه مشهد با حضور شبانه در فرودگاه به تحقیق و بررسی پیرامون حوادث مذکور پرداخت و دستور تشکیل پرونده را صادر کرد.

بازپرس شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهدگفت:روز گذشته خلبان پرواز 1034 به همراه برخی مدیران و مسئولان مرتبط با این حوادث به شعبه 410 مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد احضاروبه دفاع از خود پرداختند که اظهارات خلبان با توجه به مدارک موجود قانع کننده نبود.

بازپرس محمد حسن اصولی صفار افزود: بازپرس پرونده با توجه به اسناد و مدارک موجود و همچنین مشاهدات عینی به هنگام حضور در فرودگاه بین المللی مشهد، دستور بازداشت خلبان را صادر کرد و بدین ترتیب خلبان پرواز 1034 مشهد - تهران با صدور قرار قانونی روانه زندان شده است.

قاضی سید جواد حسینی معاون دادستان مشهد هم در این مورد گفت: با توجه به اسناد و مدارک قانونی و بازبینی برخی تصاویر دوربین ها و همچنین حضور مقام قضایی در محل حادثه و مشاهدات عینی بازپرس ویژه فرودگاه، خلبان این پرواز بازداشت شده است.

وی افزود: اگرچه این پرونده روند قانونی خود را با دقت و سرعت طی می کند اما دولتمردان و مسئولان امر برای جلوگیری از تضییع حقوق مسافران طبق قوانین کشور باید چاره ای بیندیشند چرا که تاخیر های زیاد و لغو برخی از پرواز ها به یک معضل حاد در فرودگاه ها تبدیل شده است و بسیاری از مردم از این وضعیت گلایه مند هستند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار