مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: ایجاد فضای امید و نشاط در اولویت برنامه های کاری روابط عمومی های استان در سال جدید قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی که به میزبانی روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار شد ، با اشاره به فرارسیدن سال جدید ، ایجاد فضای امید، نشاط و شاداب را در جامعه از اولویت ها و برنامه های کاری روابط عمومی دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: مقام عالی استان نیز بر این موضوع تاکید دارند و امیدواریم روابط عمومی های استان در این زمینه برنامه های مناسبی اجرا کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و توصیه ها و دستورات ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز گفت: خوشبختانه اقداماتی خوبی در استان در این حوزه انجام شده است که امیدواریم روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در این زمینه و آگاه سازی مردم از اقدامات انجام شده فعالیت بیشتری داشته و پویاتر عمل کنند.

وی استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی بویژه فضای مجازی را برای تبلیغ و ارائه اقدامات انجام شده به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: روابط عمومی ها نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شوند.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان روابط عمومی هیچ ارتباط کاری با استانداری و حتی شورای هماهنگی روابط عمومی ها ندارند و فعالیت های خود را بصورت جزیره ای انجام می دهند و این مسئله موجب خلل در اطلاع رسانی عملکرد دولت می شود.

شیرازه همچنین با تقدیر از آقای حضرتی رییس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: با قول مساعد ایشان برای تامین اعتبار لازم از طرف رییس سازمان برنامه و بودجه استان، دومین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر استان در سال آینده برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه دکتر بهرامیان مسئول تیم تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان گزارشی از روند تدوین این سند ارائه کرد .

در ادامه این جلسه با تقدیر از خدمات و تلاشهای خانم ندا عبدی مسئول روابط عمومی سابق سازمان برنامه و بودجه استان ، آقای کامران نوری شیخ سرمست به عنوان عضو اصلی هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان منصوب شد.

در پایان این جلسه با اهدای لوحی از مدیر کل، رییس اداره روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی بخاطر کسب عناون های برتر در چهارمین جشنواره روابط عمومی های شرکت مخابرات ایران تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.