در سالهای اخیر پروژه های فاخر وبزرگی در زمینه های مختلف در ارومیه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه در این خصوص گفت: اجرای پروژه های فاخر فرهنگی،اجتماعی، عمرانی، خدماتی و ترافیکی، سرمایه گذای و IT شهرداری ارومیه رضایمندی 93 درصدی شهروندان را رقم زده است.

ناصر رکاب با اشاره به اجرای پروژه عمرانی در شهر ارومیه، بیان کرد: از سال 92 تا به امروز، 25 کیلومتر کانال احداث و پوشش شده است که شامل 21 کانال است.

وی با بیان اینکه از سال 92 تا به امروز ، 17 پل عابر پیاده در سطح شهر احداث شده است، افزود: این تعداد عابر پیاده ایجاد شده در مقایسه با سنوات گذشته از تاریخ بدو تاسیس شهرداری تا سال 91، 5 برابر افزایش رشد داشته است .

رکاب با بیان اینکه آسفالت معابر از دغدغه های مدیریت شهری ارومیه است، گفت: از سال 92 تا تاکنون ، یک میلیون و دویست هزار تن اسفالت در سطح شهر تولید،حمل و پخش شده است.

وی اضافه کرد: در طی این مدت 8.4 میلیون متر مربع در معابر خاکی شهر ارومیه آسفالت ریزی شده است.

رکاب با اشاره به اجرای طرح های مطالعاتی در سطح شهر ارومیه ، گفت: از سال 92 تا به امروز، 21 طرح مطالعاتی در ارومیه به اتمام رسیده و 26 طرح مطالعاتی بزرگ نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 تقاطع غیر هم سطح در رینگ میانی شهر ارومیه ساخته شده است ، گفت: برای اجرای این تعداد تقاطع غیر هم سطح در رینگ میانی شهر ارومیه ، 4500 میلیاد ریال اعتبار صرف شده است.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه حرکت رو به توسعه شهردار ارومیه با قوت بیشتری تدوام دارد ، گفت: بزودی شاهد اجرای پروژه های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرداری ارومیه خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.