گروهک تروریستی داعش: در چین حمام خون راه می‌اندازیم +فیلم

گروهک تروریستی داعش با آموزش به نوجوانان اقلیت چینی قسم یاد کرد که در این کشور حمام خون راه می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهک تروریستی داعش در ویدئویی که  به تازگی منتشر کرده برای اولین بار پرجمعیت‌ترین کشور جهان یعنی چین را تهدید کرد. در این ویدئو کودکان و نوجوانان چینی که جزو اقلیت مسلمان این کشور هستند در حال آموزش‌های نظامی و نمایش هنرهای رزمی نشان داده می‌شوند.
 
یکی از این نوجوانان قسم یاد می‌کند که روزی به چین بازخواهد گشت و در آنجا کشت و کشتار و حمام خون راه می‌اندازد. اقلیت مسلمان چین که در استان سین کیانگ در غرب چین زندگی می‌کنند به اویغورها معروف هستند و به زبان ترکی صحبت می‌کنند. دولت چین با این گروه میانه خوبی ندارد و به آنها به چشم جدایی‌طلبانی نگاه می‌کند که به دنبال جنگ و خشونت هستند. برای این اقلیت مسلمان محدودیت‌های زیادی در نظر گرفته شده به‌عنوان نمونه مردان حق گذاشتن ریش ندارند چرا که از دید دولت نماد اسلام‌گراهای افراطی است. پیش از این یک گروه تحقیقاتی گفته بود که در صورت ادامه این سختگیری‌ها امکان پیوستن این اقلیت به گروهک داعش وجود دارد.
 
به گزارش دیلی‌میل در ویدئویی 30 دقیقه‌ای که داعش منتشر کرده، یکی از این نوجوانانِ تحت آموزش، قبل از گردن زدن یک جاسوس، رو به دوربین و خطاب به چینی‌ها می‌گوید: هی! چینی‌هایی که زبان مردم جهان را نمی‌فهمید! ما سربازان خلیفه هستیم و روزی به سمت شما خواهیم آمد تا زبان اسلحه را به شما بفهمانیم. ما به چین خواهیم آمد تا با گرفتن انتقام حمام خون راه بیاندازیم.
 
گروهک تروریستی داعش مدتی است با آموزش‌های نظامی به کودکان از جمله کودکان عراقی و سوری برای رسیدن به اهداف پلید خود برنامه‌ریزی می‌کند و این بار نوبت به کودکان اقلیت چینی رسیده تا با شست‌وشوی مغزی ابزاری باشند در دست این گروهک برای رسیدن به اهداف شوم و تفرقه‌افکنانه. 
 
نوجوانان داعشی: در چین حمام خون راه می‌اندازیم +فیلم 
 
لینک دانلود
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.