مجمع عمومی فدراسیون دو و میدانی با حضور محمدرضا داورزنی در آکادمی المپیک برگزار شد.

مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی فدراسیون دو و میدانی با حضور محمدرضا داورزنی در آکادمی المپیک برگزار شد.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و احمد گواری رئیس امور مشترک ها هم در این مجمع حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مجید کیهانی توضیحاتی درباره شرایط فدراسیون، برنامه های انجام شده و پیش رو ارائه داد.سپس خزانه دار و بازرس فدراسیون گزارش دادند و به سوالات ریاست مجمع پاسخ دادند.

سپس برخی از روسای هیئت های استانی و تیمور غیاثی نظرات خود را مطرح کردند.

در پایان هم داورزنی به نکاتی درباره دو و میدانی اشاره کرد.

در ابتدای این نشست پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید پس از صحبت‌های مقدماتی دبیر مجمع، رئیس فدراسیون دو و میدانی ضمن ارائه عملکرد گزارش این فدراسیون در سال ۹۴ بیان کرد: خوشبختانه این سعادت به ما دست داد تا پس از وقفه‌ای دو ساله این مجمع را برگزار کنیم. سال ۹۴ سال متفاوتی برای دو و میدانی بود در ابتدای سال رشیدیان حضور داشت پس از آن از اردیبهشت سال ۹۴ تا اواخر مهر ماه همان سال سرپرستی فدراسیون بر عهده حسن طباطبایی بود.

وی افزود: برنامه‌های عملیاتی فدراسیون طبق برنامه ازپیش تعیین شده برگزار شده و در سال ۹۴ تواتستیم رقابت‌های مختلفی را با حمایت حامیان مالی برگزار کنیم که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور اشاره کرد.

کیهانی در ادامه تصریح کرد: دوو ومیدانی یکی از رشته‌های مدال آور المپیکی است و جدا از آن این رشته ورزشی است که هر زمان مردم بخواهند می‌توانند در آن فعالیت کنند.

رئیس فدراسیون گفت: یکی از مشکلات اساسی فدراسیون دو و میدانی در سال ۹۴ منابع مالی ضعیف بود و متاسفانه از زمانی که عهده دار ریاست فدراسیون دو و میدانی شدم فدراسیون را با بدهی جاری ۶۶۰ میلیون تومانی تحویل گرفتم که اکنون با جذب حامیان مالی بدهی‌های فدراسیون به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

کیهانی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مهم ما در سال ۹۵ هدفمند کردن حقوق به ورزشکاران دو و میدانی بود. همچنین برای هر مسابقه‌ای که برگزار کردیم جوایز مناسبی را در نظر گرفتیم تا ورزشکاران با انگیزه فراوان در این مسابقات شرکت کنند. در سال ۲۰۱۷ سال مهمی برای دو و میدانی کشورمان است که از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقات قهرمانی نوجوانان بزرگسالان اشاره کرد که تصمیم گرفتیم برای مدال آوران این رقابت‌ها پاداش‌های مناسبی را برایشان در نظر بگیریم.

در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دو و میدانی، مجید کیهانی رئیس فدراسیون اشاره ای به سه آپارتمان متعلق به این فدراسیون در خیابان سمیه اشاره کرد.

وی عنوان کرد حدود چندماهی می شود که از مستاجران این منازل پولی گرفته نشده است.

کیهانی از اعضا درخواست کرد که با فروش این سه آپارتمان موافقت کنند تا به جای آن یک خوابگاه مجهز برای ورزشکاران و مربیان احداث شود که این موضوع با موافقت اعضای مجمع مواجه شود.

در این جلسه درباره عملکرد این فدراسیون در سال 94، تصویب تقویم رقابت ها در سال آینده و سایر مسائل روز دو و میدانی گفت و گو شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار