مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از پاکسازی مناطق گردشگری شهری و روستایی استان در طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خداپرست که در کارگروه مدیریت پسماند استان سخن می گفت با اشاره به فرا رسیدن سال نو و حضور گردشگران در استان اردبیل افزود: مناطق شهری و روستایی، حاشیه جاده های مواصلاتی و مناطق گردشگری استان با هماهنگی های انجام گرفته توسط شهرداران، بخشداران و دهیاران استان پاکسازی می شود.

وی گفت: مدیریت پسماند مناطق گردشگری نئور، سردابه و فندقلو با پیگیری های لازم از طرف ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های اردبیل و نمین در کارگروه مدیریت پسماند مطرح و تصمیمات لازم جهت رفع معضل زباله در این مناطق اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل همچنین با تاکید بر اینکه طبق قانون، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مسئول نظارت بر حسن اجرای ضوابط و روش های اجرایی مدیریت پسماندهای پزشکی است، خواستار برخورد قانونی با مراکز بهداشتی و درمانی متخلف در زمینه دفع غیراصولی پسماندهای پزشکی شد.

وی ضمن یادآوری ارائه گزارش اثرات زیست محیطی محل های دفن زباله، اتمام مراحل تملک و واگذاری محل های تعیین شده برای دفن زباله در شهرهای سرعین، پارس آباد و خلخال و بهره برداری از این محل ها را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.