حسین تبریزی به بیان آخرین وضعیت ساخت جدیدترین فیلمش و بررسی اکران «افسونگر» پرداخت.

حسین تبریزی کارگردان فیلم سینمایی «افسونگر» در خصوص بازخوردهای اکران آن به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این اوضاع و احوال اکران که حجم فیلم‌های زیادی پشت اکران ماندند، همین هم غنیمت است.
 
وی افزود: البته در کل اکران شدن این حجم از فیلم و سانس هایی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد، به فیلم‌ها ضربه می‌زند.
 
وی ادامه داد: اگر تولید و به دنبال آن ظرفیت در سینما بالاتر برود، صنعت این رشته رونق بیشتری خواهد گرفت اما در همین حد هم باید به ساخت سالن های بیشتری فکر کنیم.
 
تبریزی درباره مخاطبان اصلی «افسونگر» اظهار داشت: بیشتر روی مخاطب عام هدف‌گذاری کردم و زیاد به دنبال این نبودم که مخاطب خاص را به دیدن آن دعوت کنم؛ چون یک اثر باید در ابتدا حرفی برای گفتن داشته باشد و حال عموم مردم را به عنوان مخاطب اصلی خوب کند.
 
این کارگردان ادامه داد: همیشه دغدغه اصلی من این بوده که مخاطب تا آخرین لحظه در سالن برای دیدن فیلم بنشیند و از وسط نمایش سالن را ترک نکند.
 
تبریزی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «زخم باز» خاطرنشان کرد: این فیلم در مرحله صداگذاری و موسیقی قرار دارد. همچنین زیرنویس آن برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر آماده می‌شود. لازم به ذکر است؛ دنیای «زخم باز» با «افسونگر» کاملا فرق دارد و قول می دهم مخاطب تا انتها فیلم را ببیند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار