اهواز؛

تشکیل کارگروه های 3 گانه شورای انجمن اولیا و مربیان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل کارگروه های 3 گانه شورای انجمن اولیا و مربیان استان خبر داد.

تشکیل کارگروه های 3 گانه شورای انجمن اولیا و مربیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مهم ترین وظیفه شورای انجمن اولیا و مربیان استان را برنامه ریزی برای توسعه و تعمیق آموزش خانواده و افزایش آگاهی اولیا نسبت به وظایف متقابل خانواده و آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی افزود: کارگروه های 3 گانه آموزشی، پرورشی و بهداشتی و توسعه فعالیت های عمرانی و رفاهی شورای انجمن اولیا و مربیان استان خوزستان در 2 سطح منطقه ای و استانی تشکیل شده است.

تقی زاده مشارکت فکری در بحث آموزش با شورای انجمن اولیا و مربیان مناطق و مدارس، همکاری برای برگزاری مسابقات علمی و المپیادها، کارگاه های آموزشی و تهیه محتوای الکترونیکی کتب درسی و وبلاگ های آموزشی را از جمله وظایف کارگروه توسعه فعالیت های آموزشی برشمرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: کارگروه توسعه فعالیت های پرورشی و بهداشتی دارد که شامل 2 کمیسیون آموزش و مشاور خانواده، و بهداشت و ورزش که هدف اصلی آن ها جلب مشارکت اولیا در موضوع های مرتبط است.
 
وی شناسایی و جلب مشارکت اولیا در حوزه فعالیت های اقتصادی و رفاهی مدارس را از وظایف کارگروه توسعه فعالیت های عمرانی دانست و اذعان داشت: پیگیری امور حمل و نقل دانش آموزان و ارائه راهکار و نظارت برای بهبود وضعیت موجود از دیگر برنامه های این کارگروه می باشد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.