مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد

تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: این بنیاد از موفق ترین موسسه های وزارت ارشاد است که در نشر معارف رضوی جریان سازی کرده است.

علی اصغر کار اندیش ضمن قدردانی از تلاش های مدیر عامل سابق بنیاد فرهنگی امام رضا(ع)، اجرای قانون خودداری از به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی و یا وابسته به دولت را علت تغییر مدیریت بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) اعلام کرد و افزود: آقای جعفری همچنان بدون منع قانونی عضو هیات مدیره بنیاد خواهد بود.

سید جواد جعفری هم در این مراسم با اشاره به اینکه تلاش شده دغدغه های مقام معظم رهبری در متن برنامه ریزی های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) قرار گیرد، گفت: گسترش فرهنگ رضوی و گسترش برنامه های دهه کرامت در داخل و خارج از کشور از اهداف تشکیل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) است .

در پایان این مراسم از خدمات، سید جواد جعفری، مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی – هنری امام رضا (ع) قدردانی و اکبر شیخ به عنوان مدیر عامل جدید این بنیاد معرفی شد..

اکبر شیخ پیش از این رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه شمال شرق کشور در مشهد بود.

فعالیت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه‌السلام از سال 1382 و با برنامه‌هایی در 8 عنوان با رویکرد ملی و مبتنی بر آموزه‌های رضوی از طریق قالب‌های فرهنگی و هنری آغاز شد و طی 14 دوره هر ساله بر گستره جغرافیایی و تنوع برنامه‌های آن افزوده شد، به‌گونه‌ای که هم اکنون علاوه بر سراسر میهن اسلامی، در 77 کشور و 240 عنوان برنامه به ترویج فرهنگ رضوی پرداخته می‌شود.

حامی اصلی این حرکت بزرگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و 360 نهاد و سازمان دیگر نیز در این امر خطیر مشارکت دارند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.