رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان گفت:يكی از عوامل ترافيك و كندی حركت خودروها،توقف خودروها به صورت دوبله است که همواره مشکلاتی را برای ديگر رانندگان و استفاده كنندگان از معابر عمومی به وجود می آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ حميد معين زاده گفت:با توجه به پيش رو بودن روزهای پايانی سال و تردد همشهريان محترم برای خريدهای نوروزی ،شاهد ايجاد ترافيك در قسمت های مركزی شهر خواهيم بود.

وی خاطر نشان کرد :توقف دوبله باعث انسداد مسير،پايين آمدن ظرفيت معبر،كندی آمد و شد و اتلاف وقت رانندگان و همچنين منجر به انحراف به چپ ساير وسايل نقليه خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان كرمان تصریح کرد :شايسته است رانندگان بدانند كه توقف دوبله مصداق عينی تجاوز به حقوق شهروندی ديگران است و انجام اين تخلف تاثير منفی زيادی بر عبور و مرور عادی خودروها دارد.

معين زاده در پايان خاطر نشان كرد:استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و استفاده رانندگان از پاركينگ های خصوصی در اطرف مراكز خريد گام موثری در خصوص سهولت آمد و شد ساير همشهريان است و در نتيجه منجر به ترافيك روان در سطح معابر درون شهری می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار