مدیر بیمارستان فارابی کرمانشاه در بحث هتلینگ بیمارستان، گفت: در مجموع حدود دو میلیارد تومان برای بحث هتلینگ بیمارستان هزینه شده و چهار بخش روانپزشکی بازسازی شده‌ است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ احسانی مدیر بیمارستان فارابی کرمانشاه افزود: همچنین یک دستگاه MRI 1.5 تسلا به قیمت هشت میلیارد تومان خریداری شده که در حال حاضر روزانه 70 نفر مراجعه کننده دارد و از بیماران با تعرفه دولتی MRI گرفته می‌شود.
 
مدیر بیمارستان فارابی کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر نیز برخی پروژه‌ها از جمله توسعه اورژانس بیمارستان از 12 تخت به 25 تخت در دستور کار است، همچنین بخش "شوک درمانی" ویژه بیماران روانی نیز با 30 تخت در حال ساخت است.
 
وی از احداث کیلینیک ویژه بیمارستان در چهار طبقه و با زیربنای 1900 مترمربع خبر داد و اظهار کرد: این پروژه خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که تمامی رشته‌های تخصصی در آن فعال خواهد بود.
 
احسانی افزود: همچنین کیلینیک خواب بیمارستان در دست بازسازی است که یک کیلینیک تخصصی خواهد بود و طی 10 روزه آینده کار بازسازی آن به اتمام می رسد.
 
وی تصریح کرد: در نظر داریم در کنار کیلینیک ویژه یک اتاق عمل سرپایی نیز راه اندازی شود. به ویژه در بخش چشم پزشکی تا بیماران از نظر تردد شرایط راحت تری داشته باشند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.