سمنان؛

برگزاری جشن نیکوکاری در 26 پایگاه استان

روز چهارشنبه هجدم اسفند 95 در یک مدرسه در هر شهرستان استان سمنان به عنوان نمادین این جشن با حضور مسوولان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: امسال این جشن بیشتر به صورت تخصصی انجام می شود و به همین خاطر تعداد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در استان نسبت به سال گذشته را کاهش دادیم.

سید جواد رضوی اظهار داشت : این اداره کل با همکاری اصناف سعی کرده است تا کمک ها را با توجه به نیاز نیازمندان و به صورت تخصصی پیگیری و تقدیم نیازمندان استان کند.

وی خاطرنشان کرد : به طور مثال این اداره کل با صنف لوازم خانگی همکاری داشته است تا جهاز موردنیاز برای نیازمندان در شرف ازدواج را فراهم کند و یا با اصناف دیگری مانند لوازم و تجهیزات پزشکی، بازاریان و بانک ها برای ارایه خدمت همکاری داشته است.

رضوی یادآور شد: روز چهارشنبه هجدم اسفند 95 در یک مدرسه در هر شهرستان استان سمنان به عنوان نمادین این جشن با حضور مسوولان آغاز می شود.

وی تصریح کرد : همچنین در روز جمعه بیستم اسفند 95 در مصلی های هر شهرستان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم جمع آوری می شود و با اولویت نیازمندی بیشتر بین افراد کم بضاعت تقسیم می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان افزود : با توجه به این که در آستانه سال 96 قرار داریم و همانطور که خانواده برای فرزندان خود پوشاک و لوازم مورد نیاز تهیه می کنند، کمک های این جشن باعث می شود تا فرزندان افراد بی بضاعت با دیگر کودکان این مرز و بوم در سال جدید شرایط یکسانی داشته باشند.

رضوی بر فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه تاکید و اظهارداشت: جشن نیکوکاری به فرهنگ سازی دراز مدت نیاز دارد که تاکنون در کشور این فرهنگ سازی به خوبی انجام شده است و حتی با کمک معلم ها در مدارس، رسانه ها و دیگر افراد می توان این عمل نیکو را گسترش داد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.