دامغان؛

فعالیت 31 شبکه نیکوکاری در استان

سهم شهرستان دامغان از این تعداد هفت شبکه نیکوکاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در نشستی با امام جمعه دامغان به میزبانی دفتر وی با اشاره به فعالیت ۳۱ شبکه نیکوکاری در سطح استان سمنان، گفت: سهم شهرستان دامغان از این تعداد هفت شبکه نیکوکاری است.

سیدجواد رضوی افزود: ۳۳هزار نفر در استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه کار و فعالیت شبکه های نیکوکاری جنبه اداری ندارد، اظهارداشت: کار و فعالیت شبکه های نیکوکاری امدادگری است و یکی از وظایف این شبکه ها ارتباط و تعامل با موسسات خیریه و خیرین است که تاکنون توانستند به موفقیت های بسیار خوبی در ارائه کمک و خدمات رسانی به محرومان جامعه دست پیدا کنند.

رضوی تصریح کرد: فعالیت شبکه های نیکوکاری در استان سمنان از سال ۹۲ آغاز و یکی از اهداف راه اندازی آنها این است که فعالیت و کمک به افراد محروم و نیازمند به مردم واگذار شود و با این امر این شبکه ها از ابتدا در سطح مساجد هر محله راه اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون ریال از طریق شبکه های نیکوکاری به افراد محروم و نیازمند جامعه کمک نقدی و غیر نقدی شده است، گفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر در دامغان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.