سمنان؛

اهدای بیش از یک میلیارد ریال کالای اساسی به مددجویان سمنانی

۲۹۶ قلم کالای اساسی و نیز ۲۴ هزار بسته معیشتی هدایی از سوی خیران، توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان سمنان با بیان اینکه طرح های مشارکتی کمیته امداد بر اساس نوع نیاز محرومان در هر نقطه از شهرستان توسط مراکز نیکوکاری اجرا می شود، گفت: ۲۹۶  قلم کالای اساسی شامل ۱۱۲ کولر، ۱۱۲ آبگرمکن و ۷۲ پمپ آب و نیز ۲۴ هزار بسته معیشتی شامل ماکارونی و برنج به ارزش یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال اهدایی از سوی خیران، توسط مراکز نیکوکاری بین مددجویان شهرستان سمنان توزیع شد.
قربانعلی حسن آبادی با اشاره به فعالیت شش مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان سمنان، درآمد سه ماهه نخست امسال این مراکز نیکوکاری را بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
وی به نقش مثبت مراکز نیکوکاری در شناسایی محرومان واقعی جامعه اشاره کرد و افزود: کمیته امداد برای استفاده از کمک‌های مردمی و ترویج روح انفاق و نیکوکاری در جامعه و گسترش آن از ظرفیت مراکز نیکوکاری بهره می‌گیرد.
مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان سمنان با بیان اینکه هدف اصلی مراکز نیکوکاری، ارتباط موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی برای رفع نیازهای ضروری و توانمندسازی مستضعفین است خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی از اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.