مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: من با تمام قوا برابر تراکتورسازی بازی کردم و کم کاری ام در این بازی صحت ندارد.

رضا شربتی درباره مسئله کم کاری اش در بازی برابر تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسئله کم کاری ام در بازی برابر تراکتورسازی صحت ندارد و برخی از افراد به من تهمت زدند و با تمام قوا امروز بازی کردم. من اهل مشهد هستم و علیه تیم شهرم تبانی نمی کنم. کسانی که بازی را دیدند، متوجه شدند که در طول بازی جنگیدیم و بازی پایاپایی ارائه دادیم.

وی در ادامه عنوان کرد: من در صحنه گل دوم تراکتورسازی شوکه شدم و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد. قبل از ضربه کرنر هم روی زمین افتاده بودم و پایم گرفته بود، برای همین به تیر یک رفتم تا کمی نفس بگیرم و وقتی فرزاد حاتمی ضربه زد توپ با سرعت از فاصله یک متری من به دروازه وارد شد و من نتوانستم کاری انجام دهم.

مدافع چپ تیم سیاه جامگان درباره عملکرد تیمش در دیدار امروز برابر تراکتورسازی عنوان کرد: بازی پایاپایی بود و تیم ما از قبل بازنده نبود. با دو اشتباه روی اوت و کرنر حریف دو گل دریافت کردیم که آن هم به دلیل تمرکز نداشتن بود. 

وی درباره اینکه محرومیت خداداد عزیزی بر روی شکست برابر تراکتورسازی تاثیر گذار بود یا نه! بیان کرد: به طور حتم نبود عزیزی در شکست این بازی تاثیر گذار بود چرا که وی در کنار نیمکت می توانست تیم را به خوبی هدایت کند تا شکست نخوریم. 

شربتی درباره وضعیت پرداخت قراردادها تصریح کرد: در حال حاضر 5، 6 میلیون تومان دریافت کردیم و بخش دیگر مطالبات هم قرار است روز سه شنبه هفته آینده بگیریم. 

مدافع چپ سیاه جامگان در پایان درباره بازی با استقلال در هفته بیست و سوم خاطرنشان کرد: بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی سخت است. این تیم روی کاغذ هنوز هم شانس قهرمانی دارد و برای برد این بازی به زمین مسابقه می آید. به هر حال هشت بازی لیگ برتر باقی مانده و ما هنوز امیدوار به ماندن در لیگ برتر هستیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار