دیدار 2 تیم سیاه جامگان و تراکتورسازی تبریز در جریان دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر یک پایان یافت.

سیاه جامگان یک _ تراکتورسازی یکبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال سیاه جامگان و تراکتورسازی تبریز در جریان دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در استادیوم ثامن الائمه(ع) به مصاف هم رفتند.

ترکیب سیاه جامگان:
ناصری، جلیلی، خانزاده، حسینی، شربتی، افرسیابی، بادامکی، میداوودی، آذرپاد، سیف اللهی و ژرکوویچ

ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری ،خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، محمدرضا مهدیزاده، مهدی کیانی، شهرام گودرزی، کرار جاسم، محمد ابراهیمی و لوسیانو ادینیو

گل ها: 
دقیقه 27: بادامکی گل اول سیاه جامگان را به ثمر رساند. روی یک ضد حمله سریع کاپیتان سیاه جامکان با  دروازه بان تراکتور تک به تک شدند و بادامکی گل اول را به ثمر رساند.
دقیقه45: مهدی زاده از شلوغی محوطه جریمه سیاه جامگان که در نتیجه پرتاب اوت بود، استفاده کرد و دروازه رقیب را باز کرد.
دقیقه 89: با ارسال کرار جاسم و ضربه سر حاتمی،تراکتورسازی ها موفق به زدن گل دوم شدند.

لحظات حساس:
دقیقه 5 : اولین خطر جدی این دیدار توسط مشهدی ها اتفاق افتاد و روح الله سیف اللهی در مصافی تک به تک با اخباری ناکام ماند.
دقیقه 10: مهدی کیانی توپ خود را جلوی دروازه حریف به بیرون زد تا تراکتور سازی اولین موقعیت خوب خود برای گلزنی را از دست بدهد.
دقیقه 22 :ضربه ایستگاهی سیاه جامگان به وسیله میداوودی زده شد اما این توپ توسط اخباری مهار شد.
دقیقه 23: سیاه جامگان صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه شد. میداودی پشت توپ قرار گرفت و ضربه فنی او را اخباری به طور ناقص دفع کرد.
دقیقه 32: میداوودی بار دیگر توسط هم تیمی اش به توپ رسید و دروازه حریف را به خطر انداخت اما اخباری دروازه تیم را نجات داد.
دقیقه35: فرزاد حاتمی به جای شهرام گودرزی برای تراکتورسازی وارد زمین شد.
دقیقه 43: محمد ایرانپوریان بهترین فرصت را برای به تساوی کشاندن بازی داشت. این بازیکن که با سماجت به یک قدمی دروازه سیاه جامگان رسید اما نتوانست از فرصت استفاده کند و فقط یه کرنر نصیب تراکتوری ها شد.
دقیقه 49: سیاه جامگان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ابتدایی این نیمه روی ضربه کرنر فرصت باز کردن دروازه تراکتور را داشت اما توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 55: سیاه جامگان دروازه تراکتور را باز کرد اما داور خطا گرفت. شوت محکم بازیکنان سیاه جامگان از پشت محوطه جریمه رو اخباری به طور ناقص در اختیار گرفت اما دخالت بادامکی باعث شد توپ از دست وی جدا شود و سپس توپ درون دورازه تراکتور قرار گرفت اما داور خطای بادامکی روی اخباری را اعلام کرد.
دقیقه 57: تعویض دوم برای تراکتور انجام شد و طی آن ادینیو خارج و محمد نوری وارد زمین شد.
دقیقه 68: ضربه کاشته محمد نوری از پشت محوطه جریمه سیاه جامگان با اختلاف به بیرون زده شد.
دقیقه 76: تعویض برای تراکتورسازی انجام شد و سعید آقایی جای خود را به مهدی شریفی داد.
دقیقه 77: کارت زرد از سوی داور رقابت به محمد نوری داده شد.
دقیقه 83: حمله ی خطرناک از سمت تراکتورسازی انجام شد که موقعیت دروازه سیاه جامگان را به خطر انداخت اما از سوی مدافعان مشکی پوشان مشهد به کرنر رفت.
دقیقه 92: کارت زرد برای محمد ابراهیمی گرفته شد.
این رقابت در جریان دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک  به سود تراکتوری ها پایان یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار