دومین سرای فرهنگ مهربانی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته نیک‌اندیشان شیرازی از نخستین سرای فرهنگ مهربانی دومین سرای فرهنگ مهربانی این کلانشهر در بلوار رحمت و تقاطع رضوان افتتاح شد.
 
دستغیب افزود: تا پایان امسال نیز سومین سرای فرهنگ مهربانی شیراز در بلوار میرزای شیرازی واقع در منطقه 10 شهرداری شیراز افتتاح می‌شود.
 
وی ادامه داد: در مدت یک سال گذشته 18 هزار دست لباس، 22 هزار جلد کتاب، 17 هزار بسته دارو، 250 بسته لوازم تحصیل برای دانش‌آموزان و 220 بسته ارزاق برای کمک به نیازمندان اهدا شد.
 
وی اظهار داشت: همچنین در طرح درخت آرزوها که در سرای فرهنگ مهربانی اجرا شد 100 قلم کالای با دوام و ارزشمند که از سوی نیازمندان با معرفینامه کتبی از خیریه‌ها  از جمله جهیزیه، یخچال، تلویزیون و سایر کالاها درخواست شده بود  توسط نیکاندیشان تامین و در اختیار نیازمندان گذاشته شد.
 
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و شهری برخی از شهرستان‌های استان فارس و همچنین شهرهای مختلف کشور از جمله رشت از فرهنگسرای مهربانی بازدید کرده و از این طرح برای اجرا در منطقه خود الگوبرداری کرده‌اند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار