به زودی از نمونه های بخش کشاورزی استان کرمان تقدیر بعمل می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: از آنجا که نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه بخش های هر کشور ، به ویژه در بخش کشاورزی میباشد و تولید کنندگان در این بخش تامین موادغذایی جامعه را به عهده دارند ، لذا توجه به کمیت و کیفیت تولید باعنایت به ابعاد فنی و محتوایی ، می تواند نقش انگیزشی داشته باشد.

وی افزود: در همین این راستا و به منظور ارائه توانمندی ها و الگوسازی در بخش کشاورزی ، با هدف پیروی سایر بهره برداران از روشهای موفقیت آمیز کشاورزان برتر، سازمان جهادکشاورزی همه ساله نسبت به شناسایی ، انتخاب و معرفی تولید کنندگان برتر اقدام می نماید. امسال نیز مراسم تجلیل از نمونه های برتر بخش کشاورزی در سطح استانی، روز 9 اسفند 95 در اتاق بازرگانی کرمان برگزار و از34 تولید کننده برتر استانی که دو نفر از این عزیزان از تولید کنندگان برتردر سطح ملی می باشند تجلیل به عمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام صرفاً به معنای تشکر نیست ، بلکه به مفهوم اندازه گیری مقام عمل و فعالیتی است که افراد انجام میدهند، این امر منجر به ایجاد رقابت سالم در زمینه تولید و تلاش برای فعالیت بیشتر خواهد شد .

سعیدی افزود: کشاورزان و تولید کنندگان برتر می توانند با عرضه توانمندی ها و مهارت های خود درپهنه تولید، یکی از ارکان ترویج و آموزش کشاورزی باشند و با ایجاد ارتباط صمیمانه و گسترده با سایر تولید کنندگان ، حلقه انتقال دانش و مهارت از تحقیق تا مزرعه را کامل و نقش خود را به عنوان الگوی عینی تولید کننده ، ایفا نمایند.

برگزاری مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی ، این فرصت را ایجاد می نماید تا تعدادی از فعالان عرصه تولید کشور ، به نحوی مورد سپاسگزاری و قدردانی قرار گیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار