فرمانده انتظامی شهرستان از پلمپ 20 مکان و پاتوق استعمال مواد مخدر در روز گذشته خبر داد و گفت: 16 نفر معتاد و مجرم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "رضا شیرزادی" اظهار کرد: در پی اظهار نارضایتی همشهریان مبنی بر وجود پاتوق های استعمال مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: اکیپی ویژه از پلیس های تخصصی برای شناسایی این اماکن وارد عمل شده و با کار اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی و مستند سازی تعداد 20 مکان و پاتوق معتادان و مجرمان سابقه دار شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی، اکیپ هایی از یگان فوریت های پلیسی 110، کلانتری 16 سعدی، پلیس های تخصصی و کارکنان ستادی محل موردنظر را محاصره کردند و از این پاتوق ها 16 تن معتاد و مجرم دستگیر و 20 مکان و پاتوق استعمال مواد مخدر نیز پلمپ شد.
سرهنگ شیرزادی افزود: این اماکن به پاتوقی برای سارقان و مجرمان سابقه دار و همچنین محلی برای استعمال گروهی مواد مخدر تبدیل شده بود که در مرحله اول این طرح تعداد 20 مکان پاکسازی شد و این کار تا پاکسازی کامل محلات جرم خیز و آلوده حاشیه شهر کرمانشاه ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به خرسندی و رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، بیان داشت: معتادان دستگیر شده جهت بازگشت به زندگی سالم تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.