فرماندار بافت گفت: یازده روستای شهرستان بافت همچنان در سیل و برف گرفتارند.

یازده روستای شهرستان بافت همچنان در سیل به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ جواران فرماندار بافت گفت: تا کنون در بین روستائیان و عشایر قابل دسترس و سیل زده بافت 207 تخته چادر، 969 تخته  پتو،242 تخته موکت، 6779 کیلوگرم نایلون، 3860 کیلوگرم قوطی کنسروجات ،196 چراغ والور و 400 قرص نان توزیع شده است .

جواران با اشاره به اینکه به یازده روستای شهرستان بافت امکان امدادرسانی و دسترسی وجود ندارد، افزود: تنها با کامیون امدادی هلال احمر استان به این مناطق وسایل اولیه و گرمایشی ارسال شده است. 

 وی افزود: مناطق و روستاهای قلاتوئیه ،کرگین ،دره پهن، سنگ سیاه ،سفید کوه، بیدشک ،هنکایی ،سیفالدین ،گودال ،خافکوئیه  و گوشک سفلی همچنان در محاصره برف و سیلاب هستند .

وی از ستاد مدیریت بحران استان خواست با توجه به سیلابی بودن مسیرهای دسترسی به این روستاها و عدم امکان ارسال کمکها به صورت زمینی  این امدادرسانی به صورت هوایی انجام شود.

فرماندار بافت همچنین از گرفتار بودن 200 خانوار عشایر در شهرستان خبرداد و گفت: هنوز نتوانسته‌ایم کمک‌های امدادی به این مناطق برسانیم. 

وی همچنین از برآورد خسارات اولیه ظرف دو روز آینده نیز خبرداد و گفت : بیشترین آسیب‌ها و خسارت‌های سیل در شهرستان در بخش راه‌ها،کشاورزی ،دام و طیور عشایر و منازل مسکونی بوده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار