رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه زیرساخت‌های کشور نیازمند سرمایه‌گذاری برای رفع آسیب‌ها و فرسودگی‌ها است،گفت:مدیران باید از همه ظرفیت بخش خصوصی برای مواقع بحرانی استفاده کنند.

فرسودگی‌ها نیازمند سرمایه گذاری است/نگرانی‌ برای کمبود آب نداریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت، دکتر محمد باقر نوبخت در جلسه ستاد بحران استانداری گفت: در روزهای اخیر همکاران پر تلاش من در هیات دولت در استان‌های مختلف جهت پیگیری طرح‌های عمرانی و همچنین در راستای آسیب‌ها و مشکلات وارده حضور یافتند؛ خود بنده هم توفیق داشتم در یکی دو هفته گذشته به استان‌های مختلف سفر کنم.

نوبخت در ادامه افزود: به مدیران استان‌ها اعلام می‌کنم که از همه ظرفیت بخش خصوصی به عنوان اجاره ماشین آلات و دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت مواقع بحرانی استفاده کنند، هر مقدار اعتبار لازم است دولت پرداخت می‌کند.

معاون رییس جمهور خاطر نشان کرد: نگرانی‌هایی را که ما برای منابع آب کشور به ویژه در فصل تابستان داشتیم با این حجم نزولات تقلیل یافت.

محمد علی نجفی استاندار گیلان هم در این جلسه گفت :بخش زیرساخت ها بویژه شبکه‌های برق استان نواقص و فرسودگی‌هایی که از سال های گذشته برجای مانده است، وجود دارد که انتظار داریم در تخصیص اعتبارات مورد نیاز تسریع گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: سن ماشین آلات استان در ابتدای دولت یازدهم بیش از 23 سال بود که با بهره گیری از اعتبارات حوادث سال 93 خوشبختانه توانستیم بخشی از ماشین آلات را ترمیم و نوسازی کنیم.

نجفی ادامه داد: 470 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شد و سقف تعیین شده جذب شد.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.