فرماندار بردسیر گفت: تیم های رسیدگی کننده برای روستاهایی که راه ارتباطی آنها بر اثر سیل قطع شده، آب آشامیدنی و سبد غذایی تدارک دیده اند و به زودی اقلام مورد نیاز را به این مناطق می فرستند.

امدادرسانی به خانوارهای سیل زده در بردسیربه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان ،مجید نجف پور گفت: حدود  200 واحد خانه روستایی، محل نگهداری علوفه و احشام در مناطق روستایی بر اثر شدت بارندگی 50 درصد آسیب دیده یا به طور کامل تخریب شدند.

وی افزود: تعداد 50 راس دام نیز بر اثر جاری شدن سیلاب در شهرستان بردسیر تلف شده است.

نجف پورگفت: این خسارت ها بیشتر در منطقه گلزار و لاله زار وارد شده ولی خسارت هایی نیز در مناطق کوه پنج و بیدخوان ایجاد شده است.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان بردسیر از آمادگی 24 ساعته تیم های ستاد بحران برای کمک به مردم خبر داد و گفت: در جلسه ستاد بحران امروز بردسیر که در محل
فرمانداری تشکیل شد، تیم های پنج گانه با محوریت هلال احمر و مشارکت دستگاه های اجرایی تشکیل شد تا به مردم در مناطق مختلف شهرستان خدمات لازم را ارائه کنند.

وی از تشکیل جلسه مسئولین هلال احمر استان وشهرستان  برای بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده شهرستان و برنامه ریزی برای امدادرسانی و تسهیل در ارسال اقلام امدادی به مناطق مختلف خبر داد.

نجف پور از مردم خواست به طور جدی از سکونت در ساختمان های قدیمی ناایمن دوری کنند و افزود: مردم به ساختمان های امن و نوساز بروند و اگر دسترسی به این ساختمان ها ندارند از تیم های امدادی بخواهند تا محل استقرار مناسبی برایشان تدارک دیده و امکانات لازم را برایشان فراهم کنند.

شهرستان بردسیر در 60 کیلومتری کرمان دارای چهار بخش مرکزی، بیدخوان، لاله زار و گلزار است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار