ملی‌پوش تیم والیبال ساحلی ایران گفت: تیم ملی سوییس نسبت به ایران شرایط بهتری از لحاظ فیزیکی داشت اما ما از بعد فنی برتر بودیم.

مجتبی امیری، بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از راهیابی تیمش به جدول اصلی گفت: برای نخستین بار حضور در یک نبرد بین‌المللی را تجربه می‌کردم و این موضوع برایم کمی استرس آور بود اما خوشبختانه توانستم نتیجه خوبی کسب کنم.

وی ادامه داد: مدت زمان زیادی را  در اردوها سپری کردیم و هر روز در دو نوبت زیر نظر مربیان تیم کار کردیم و حالا مزد زحماتمان را گرفتیم.

امیری خاطرنشان کرد: حضور رضا نایینی به عنوان سرمربی تیم به ما خیلی کمک کرد. او تمرینات خوبی را بر مبنای اصول برای ما تهیه کرد و ما بر اساس این برنامه تمرین کردیم.

وی افزود: سوییس تیم خوبی بود اما ما برای موفقیت با انگیزه‌تر بودیم و دقت بیشتری به خرج دادیم و برنده بازی شدم. این که مسابقات به صورت تک حذفی بود شرایطی را فراهم کرده بود که حساسیت بازی بالا برود. کوچکترین اشتباه ممکن بود ما را از رسیدن به جدول اصلی محروم کند.

بازیکن ملی‌پوش والیبال ساحلی اضافه کرد: بازیکنان سوییس از لحاظ فیزیکی نسبت به ما برتری داشتند و از نظر بدنی آماده‌تر بودند اما ما از بعد فنی نسبت به حریف برتر بودیم و به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار