در آغاز مسابقات جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی تیم قطر که قهرمان دوره قبلی این رقابت‌هاست به پیروزی رسید.

پیروزی قطر و حذف آمریکایی ها از مسابقاتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز شد. 

در دیدار ابتدایی این رقابت‌ها و در زمین شماره یک تیم والیبال روسیه(لیامین/کرازیلنیکوف) به مصاف آلمان  (تیم هولر – سوئن وینتر)  رفت. این دیدار در پایان با برتری 2 بر صفر روس‌ها به پایان رسید. تیم والیبال ساحلی روسیه به ترتیب با نتایج 21 بر 9 و 21 بر 18 موفق به شکست آلمان‌ها شد.

دیگر دیدار ابتدایی روز دوم مسابقات، در زمین شماره 2 ، دو تیم انگلیس (اسمیت/شیف) و سوئیس (بیلر/کراتیگر) با هم دیدار کردند که در نهایت تیم سوییس با حساب 2 بر صفر به پیروزی رسید. سوییس ست اول را 21 بر 17 و ست دوم را 21 بر 14 برد. 

از ساعت 9:40 هم دو دیدار برگزار شد. جایی که تیم والیبال ساحلی قطر (جفرسون/شریف) ، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف جمهوری چک (مارتین ریچی – جیندیش ویس) رفت و توانست با پیروزی کار خود را آغاز کرده و به مرحله دوم برود. قطری‌ها در ست اول 21 بر 16 و در ست دوم 21 بر 19 به پیروزی دست پیدا کردند.

چهارمین دیدار هم بین دو تیم روسیه (ماکسیم سلوولپ، ایگور ولیچکو) و آمریکا (مایِر/دورتی)   برگزار شد که آمریکایی‌ها با قبول شکست از دور مسابقات کنار رفتند. روس‌ها 2 بر صفر در این مسابقه به برتری رسیدند. این دیدار هم با نتایج 21 بر 19 و 21 بر 16 پیگیری شد.
**نتایج 4 دیدار نخست جدول اصلی به شرح زیر است:
انگلستان صفر – سوییس 2
روسیه 2- آلمان صفرگ
قطر 2 – جمهوری چک صفر
آمریکا صفر – روسیه 2 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار