آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور امروز صبح برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام رئوف سید نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت : همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی و شفاهی پنجمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم از 16 تا 27 بهمن و آزمون کتبی آن همزمان با سراسر کشور امروز 9 صبح در هفت شهرستان استان در حال برگزاری است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از ثبت نام 5 هزار و 100 قرآن آموز در سامانه جامع اوقاف جهت حضور در آزمون کتبی این دوره از طرح خبر داد و گفت : البته حافظان دانشگاه ها و آموزش و پرورش هم جهت حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده اند که قطعا این تعداد تا افزایش می یابد.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد خاطر نشان کرد : آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در خراسان شمالی در هفت مکان اصلی و 17 مکان فرعی شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه، جاجرم، فاروج و مانه و سملقان برگزار می شود.

به گفته وی آزمون حفظ قرآن در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء 30 و جزء یک، جزء 30 و جزء یک و جزء 2، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل و حفظ موضوعی است..

طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شده که بر اساس این برنامه باید 10 میلیون حافظ قرآن در سراسر کشور تربیت شود .

آزمون کتبی طرح حفظ در شهرستان بجنورد در شبستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد(برادران) و دانشگاه پیام نور (خواهران) برگزار می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.