نیروهای گردان حزب‌الله بسیج مردمی عراق از زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل تاکنون، با 70 هجوم تروریستی به غرب این شهر مقابله کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری معلومه، گردان حزب‌الله بسیج مردمی عراق اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی از ابتدای عملیات آزادسازی موصل تاکنون، با 70 هجوم تروریستی به غرب این شهر مقابله کرده اند.

جعفر حسینی، سخنگوی نظامی گردان حزب الله، گفت: عناصر گروه تروریستی داعش چندین بار سعی کرده اند برای رهایی از حملات نیروهای عراقی به مواضعشان، راه خروجی از محور غربی موصل به سوی سوریه باز کنند، که موفق نشدند.

وی افزود: فشار امنیتی و نظامی نیروهای بسیج مردمی، تروریست ها را به اجرای حملات مسلحانه برای شکستن حصار خود در محور غربی عملیات موصل وادار کرده است.

سخنگوی گردان حزب الله بسیج مردمی عراق گفت: نیروهای گردان از آغاز عملیات نظامی در غرب موصل تاکنون، 70 حمله تروریستی به این محور را ناکام گذاشته اند.

از سوی دیگر، وزارت دفاع عراق اعلام کرد: نیروهای ارتش یکی از مواضع تروریست های داعش را در غرب موصل هدف قرار دادند.

به گزارش این وزارتخانه، نیروی هوایی ارتش عراق با هماهنگی اداره اطلاعات و امنیت این کشور، یکی از مواضع تروریست های داعش را در روستای "تویم" و همچنین مسیرهای منتهی به ناحیه "محلبیه" در غرب موصل را هدف قرار داده و ضمن انهدام این مرکز، 4 تروریست را به هلاکت رساند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار