در خراسان رضوی، هزار و 422 خانه ی بهداشت راه اندازی شده که زمینه بهره مندی 96 درصد جمعیت روستایی از خدمات بهداشت و درمان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در مراسم بهرهبرداری از پروژه های حوزه ی سلامت کاشمربا بیان اینکه یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی است گفت:دولت با همین رویکرد توجه به نقاط کم برخوردار را در دستور کار قرار داد و توسعه ی متوازن در اقصی نقاط کشور را با جدیت دنبال کرد.

وی افزود: این توفیقات تنها به حوزه ی بهداشت و سلامت محدود نمی شود بلکه علی رغم تمامی تنگناها، در بخش های مختلف سرمایه گذاری، صنعتی، کشاورزی، اشتغال و ...شاهد پیشرفت های قابل توجهی بوده ایم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات موثر دولت در حوزه ی اقتصاد و جذب سرمایه گذاری گفت:کل سرمایه گذاری خارجی وارده به استان در 10 ماهه ی سال جاری مبلغ 277 میلیون دلار می باشد که نسبت به مدت مشابه سال 94 در حدود 9 درصد رشد داشته است .

رشیدیان افزود : سرمایه ی خارجی مصوب استان در 10 ماهه ی سال 95 نسبت به مدت مشابه سال 94 حدود 10 برابر و نسبت به کل سال 94 حدود هشت برابر افزایش نشان می دهد .

وی گفت: حدود 46 درصد از کل سرمایه ی وارده خارجی به استان ، 40 درصد از سرمایه ی مصوب و 35 درصد از کل طرح های سرمایه گذاری خارجی از سال 92 به بعد اتفاق افتاده است .

استاندار خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی با تعداد 17 طرح مصوب به مبلغ 152.5 میلیون دلار، سرمایه گذاری خارجی رتبه ی یک کشور به لحاظ تعدادی را دارا است.

استاندار خراسان رضوی در جریان این سفر مرکز جامع سلامت روستایی شمس شریعت تربقان با مشارکت خیر حوزه ی سلامت مرحوم پرفسور شمس شریعت با اعتبار پنج میلیارد ریال، خانه ی بهداشت روستاهای فروتقه، فرح آباد و پائین دره هر کدام با اعتبار 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی به بهره برداری رساند و کلنگ احداث مسجد بیمارستان کاشمر توسط خیر نیک اندیش حسن کریمی با اعتبار 500 میلیون ریال به زمین زد.

انتهای پیام// ز.ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.