داوران بین المللی حاضر در مسابقات تور جهانى واليبال ساحلی كيش امروز در كلينيكى با حضور سرداور سويسی اين مسابقات شركت كردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌هاى تور جهانى واليبال ساحلى ٢٠١٧ به ميزبانى جزيره كيش و با عنوان ميكا كاپ، از فردا (٢٧ بهمن) آغاز خواهد شد. 

در اين دوره از مسابقات كه با حضور ٩٦ تيم برگزار مى شود و به مدت ٤ روز ادامه دارد، داورانى از كشورهاى مختلف جهان قضاوت خواهند كرد. 

بر همين اساس صبح امروز اين داوران منتخب تور جهانی در کلینیکی با ریاست سرداور سوییسی مسابقات گرد هم آمدند و به تشريح مسائل داورى اين مسابقات پرداختند. همچنین برخی آموزش‌های تئوریک از سوی هاینز به داوران حاضر در این جلسه ارائه شد.

نادر انصارى نماینده داوران ایرانی حاضر در رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) هم در اين كلينيک حضور داشت.

فابیو آنکورا از اسپانیا، ون درمیزن از هلند، دورت سیلوان از فرانسه، برونو فراپیچینی از ایتالیا، گسیل مارتن از بلژیک، نادر انصاری از ایران، روی کاروالهو از پرتغال و  میتا مونا از کنگو در این کلینیک هماهنگی حضور داشتند.

این رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که ایران دومین میزبانی خود را تجربه می‌کند. این رقابت‌ها در دو بخش جدول مقدماتی و اصلی برگزار می‌شود.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار