انیمیشن پویانمایی دومان در شبکه پویا به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: این مجموعه انیمیشنی تولید سیمای مرکز فارس است که به  13 موضوع در ایل می پردازد.

داورپناه بیان کرد: این انیمیشن داستان پسر نوجوانانی را روایت می کند که با پدر و مادر خود در سیاه چادر ایل زندگی می کند و به کمک اهالی و معلم ایل با کنجکاوی در موضوعات، نکات بسیاری را آموخته و تجربه می کند.

وی ادامه داد: در این مجموعه علاوه بر آشنایی با نوع زندگی دشوار ایل در دامان طبیعت، به موضوعاتی مانند علم آموزی در سفید چادرها، ارتباط صمیمی بین همسایه ها و خانواده، مهربانی با حیوانات، شاهنامه خوانی و رمضان در ایل اشاره دارد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه این داستان در کوچ اول ایل یعنی ییلاق که از فصل بهار آغاز می شود و تا پاییز ادامه دارد می پردازد، افزود: در پایان این مجموعه ایل بار دیگر به منطقه گرمسیر یعنی  (قشلاق) کوچ می کند.

داور پناه تصریح کرد: مجموعه دومان از 25 بهمن هرروز ساعت16 و 45دقیقه از شبکه پویا پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 20و 45 دقیقه  از شبکه پویا پخش می شود.

وی اضافه کرد: تهیه کننده و کارگردان و انیماتور این انیمیشن پیمان دهقانی، نویسنده و محقق احمد کرد رستمی- شاه سیف، فیلمنامه  احمد کرد رستمی - پیمان دهقانی و طراحی شخصیت و زمینه پیمان دهقانی است.

وی اظهار کرد: سرپرست دوبلاژ این انیمیشن  بهنام چارئی – غلامرضا سلطانی،صدا گذاری غلامرضا سلطانی،آهنگساز حمید گلستان،ناظر کیفی  سید محمد حسن نبوی زاده و کریم سربخش است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار