اکران اولین فیلم سینمایی یک گروه اصفهانی در گروه سینمایی هنر و تجربه، دیشب در سینماهای 6 استان کشورآغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گروه سینماهای «هنر و تجربه» عبارت است از نمایش آن دسته از فیلم‌ های با ارزش در میان فیلم‌ های غیرتجاری که اکران‌ شان می تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن ‌ها را در جامعه سینمایی روشن کند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران بیانجامد.
 فیلم سینمایی ' مهتاب ' به نویسندگی زهره جوکار ، تهیه کنندگی و کارگردانی وحید پاکزاد و به مدت 85 دقیقه و بدون کات بصورت پلان سکانس درسال 93 ساخته شده است پس از طی مرحله صداگذاری در گروه سینمایی هنر وتجربه پذیرفته شد ودر نوبت اکران قرار گرفت.
تمام عوامل این فیلم به غیر از امیر معقولی (فیلمبردار) و مهرداد جلوخانی طراحی صدا و صداگذار از اصفهان هستند.

در این فیلم سینمایی 121 هنرمند اصفهانی نقش آفرینی می کنند و مهتاب دهقان، ماهان دهقان، علی قیومی، بهزاد محسنی، مرتضی ریحانی، الهه خوشکام و ماندانا حمیدی اصلی ترین بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.
این فیلم در دور اول اکران در سینما فرهنگ، پردیس کوروش، پردیس چارسو، موزه سینما وخانه هنرمندان تهران و همچنین در سینما سوره اصفهان، پردیس پرشین کرج، پردیس گلستان شیراز و سینمای هنر و تجربه بابل و پردیس هویزه مشهد به نمایش در می آید.
فیلم سینمایی مهتاب در اکران دوم در استانهای دیگر یزد، گلستان، کردستان و قم به روی پرده سینما خواهد رفت.

این فیلم شخصی به نام مهتاب را به تصویر می کشد که مجبور به انجام فرامینی است که در پی آن او را هر لحظه از روند طبیعی زندگی اش دور می کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.