سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور از اجرای طرح کشیک نوروزی تعزیرات از هفته آینده خبر داد.

استقرار پایگاه‌های ثابت گشت سیار تعزیرات در پایانه‌های مسافرتی و نمایشگاه‌های بهاره/ طرح نوروزی تعزیرات تا 15 فروردین فعال استعبدالعلی میرکوهی سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به سفرهای نوروزی مسافران و برپایی فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی همچون بهاره بنا به رسم 8 ساله طرح کشیک نوروزی تعزیرات از هفته آینده اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی (15 فروردین) ادامه دارد و در صورت نیاز این تاریخ تمدید خواهد شد.

میرکوهی تصریح کرد: در این طرح تمام دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، اتحادیه‌ها، بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و درمان حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بیان اینکه در اسفند ماه نمایشگاه‌های بهاره برپا خواهند شد، گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و یا رسیدگی به شکایات مردمی، فایل ثابتی را در نمایشگاه‌های بهاره مستقر می‌کنیم.

میرکوهی افزود: با توجه به حضور روسای شعب در گشت سیار، در صورت هرگونه شکایت و یا مشاهده تخلفی در محل حکم صادر و متخلف جریمه خواهد شد.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی شکور تصریح کرد:‌ در پایانه‌های مسافربری فرودگاه‌ها و مراکز خرید در طول تعطیلات نوروزی، پایگاه‌های ثابت طرح نوروزی به صورت کشیک استقرار می‌یابند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی در پایان افزود: قرار است به منظور اجرای طرح کشیک نوروزی تعطیلات جلسه‌ هماهنگی طی روزهای آینده با سایر دستگاه‌های نظارتی برگزار شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار