خانواده گرفتار در آتش با سرعت عمل آتش نشانان اصفهان نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، ساعت 15:36 دقیقه امروز با اعلام خبر حریق ساختمان 4 طبقه واقع در خیابان شهید باهنر اصفهان به سامانه 125، بلافاصله ستاد فرماندهی اکیپ ایستگاه های 2-6و 16، سه دستگاه نردبان از ایستگاه های 1-4-6 و یک دستگاه خودرو تنفسی به همراه مدیران و افسران کشیک به محل حادثه اعزام و در رینگ دوم به عنوان پشتیان دو دستگاه اطفاییه از ایستگاه 7و یک دستگاه اطفاییه از ایستگاه 21به محل اعزام شد.

آتش پاد بزرگزاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی که خود فرماندهی عملیات را برعهده گرفته بود در خصوص حریق گفت: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق و دود ناشی از آن در قسمت پارکینگ و طبقات فوقانی منزل مسکونی بودند که با توجه به دود و شعله و وجود مواد قابل اشتعال در محل بلافاصله اکیپ اعزامی به دو اکیپ مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تتفسی و لباس مقاوم در برابر حریق شروع به جستجو در تمام طبقات و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

 بزرگزاد در ادامه افزود: با حضور به موقع اکیپ اعزامی یک خانواده چهار نفره که در طبقه دوم در میان انبوهی از دود محبوس شده بودند با اقدامی سریع آنان را به پشت بام منتقل و از طریق ساختمان مجاور به بیرون انتقال داده شدند.

وی افزود: حال مادر و دو فرزند وی مساعد بوده و پدر خانواده که دچار آسیب دیدگی سطحی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد، حریق فوق تنها خسارت مالی در برداشته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به سایر طبقات دیگر و هم چنین ساختمان های مجاور جلوگیری به عمل آمد که می توانست خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

گفتنی است در حادثه فوق یکی از آتش نشانان دچار دود گرفتگی شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال و هم اکنون از وضعیت مساعدی برخوردار است.

علت حریق توسط کارشناسان سازمان تحت بررسی است.

نجات خانواده از میان دود و آتش+تصاویر

نجات خانواده از میان دود و آتش+تصاویر

نجات خانواده از میان دود و آتش+تصاویر

نجات خانواده از میان دود و آتش+تصاویر

نجات خانواده از میان دود و آتش+تصاویر

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.