بیشترین حرائق کاشان بهمن‌ماه در منازل مسکونی ،اماکن تجاری و وسائل نقلیه رخ‌داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کاشانی‌ها بهمنماه را با وقوع 154حادثه و حریق پشت‌سرگذاشتند که  52 مورد از  این تعداد حوادث، آتش‌سوزي و 102 مورد آن حادثه با پوشش و امدادرسانی موفق آتش نشانان بوده‌است.

سید مهدی مجدالاشرافی اتصالي برق ، پرتاب جرقه و مواد آتش‌زا، نشت گاز، روشن بودن وسایل حرارتی،مایعات قابل اشتعال، افروختن آتش، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن و نقص فني سیلندرگاز و پیک نیک را از علل آتش سوزی‌های برشمرد.

وی تصریح‌کرد:بيشترين تعداد حرائق در بهمن  ماه مربوط به منازل مسکونی ،اماکن تجاری و وسائل نقلیه بوده‌است.

به‌گفته‌وی، آتش‌نشانان کاشانی در 102  مورد حادثه جداگانه شامل نجات شخص  از چاه، ریزش آوار، رها سازی اعضای بدن، آسانسور و بالابر، اشیاء حلقوی، باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی)، تصادف، آب افتادگی و رفع خطر نشست زمین، گرفتن مار و حیوانات موذی،  گرفتن حیوانات وحشی و خانگی، شركت و با امداد رساني به شهروندان و هموطنان آنها را خطرات ناشي از اين حوادث نجات‌دادند.

مجدالاشرافی، در پایان با اشاره به نجات جان 97 نفر از هموطنان توسط ماموران عملیاتی آتش نشانی  در حوادث اظهارداشت: 74 نفر از این تعداد مصدوم بودند و متاسفانه پنج نفر فوت شدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.