امروز جامعه و جوانان باید به قطب نمای بصیرت مجهز باشند تا در حفظ مسیر و راه انقلاب به بن بست و بیراهه کشیده نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دادستان کل کشور دیشب در یادواره شهدای شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در طول دوران انقلاب نثار خون هزاران شهید موجب تقویت انقلاب شده است، گفت: برخی در زندگی و کسب مال دنیوی غرق شدند اما باید بدانید تکلیف امروز ما حفظ مسیر انقلاب است چرا که امروز همه کشورهای غربی علیه نابودی نظام توطئه و برنامه‌ریزی می‌کنند.

منتظری با بیان اینکه ما وارث خون شهدا هستیم، تأکید کرد: امروز جامعه و جوانان باید به قطب نمای بصیرت مجهز باشند تا در حفظ مسیر و راه انقلاب به بن بست و بیراهه کشیده نشوند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه برای مبارزه با فساد طاغوت انقلاب کردیم، تصریح کرد: پایبندی به مبانی دین و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و اهتمام ورزیدن و پایبندی به استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور از اهداف اصلی حفظ نظام است، هدف تحریم دشمن ضربه به اقتصاد و گرفتن استقلال کشور است.

وی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی، گفت: فرهنگ همه چیز یک ملت است و در صورتی تهی کردن فرهنگ یک کشور یعنی همه چیز ملت را گرفته‌اند.

منتظری با بیان اینکه خط قرمز کشور ما اعتقادات و مبانی دینی است، تصریح کرد: جامعه ایران جامعه لاییک و غیر مذهبی نیست بلکه یک جامعه با مذهب شیعه اثنی عشری است.

وی با اشاره به اینکه حدود الهی خطوط قرمز مسلمان است و با حرمت‌شکنان خطوط قرمز و عاملان جریان بی بند و باری و هنجار شکنان اجتماعی در کشور برخورد قاطع و میدانی خواهد شد، تأکید داشت: برای دوام و قوام انقلاب ضروری است که مردم و مسؤولان وحدت و هماهنگی لازم را حفظ کنند، خمیر مایه همه این مسائل رعایت تقوای الهی است.

منتظری با تأکید بر لزوم دشمن شناسی بین آحاد مختلف جامعه، خاطر نشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی آمریکا و استکبار جهانی خواهد بود.

 در یادواره شهدای شهرستان سرتیپ دربندی راوی دفاع مقدس با بیان خاطراتی از جان‌فشانی رزمندگان‌ دوران 8 ساله جنگ تحمیلی فضای روزهای دفاع مقدس را متجلی ساخت.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.