فرماندار اردستان گفت: 55 طرح عمرانی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، بهداشتی ، اقتصادی و خدماتی در طول دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور امروز در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر 250میلیارد ریال از محل اعتبارهای دولتی و بخش خصوصی اعلام کرد.
وی گفت: در این دهه شاهد کلنگ زنی 2 طرح صنعتی شامل احداث نیروگاه 25 مگاواتی خورشیدی و کارخانه تولید قطعات خودرو با اشتغال زایی بیش از100 نفر در بخش زواره با سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی خواهیم بود.
فرماندار اردستان گفت: افتتاح مدرسه خیرساز قریب شجاعی در زواره، توسعه بخش کودکان بیمارستان اردستان، بهره برداری از 23 کیلومتر باند دوم جاده اردستان - اصفهان، طرح های آبیاری تحت فشار و واگذاری 2 باب مسکن به مددجویان کمیته امداد و آبرسانی به مجتمع های روستایی از جمله طرح های شاخص دهه فجر امسال است.
وی افزود: مردم در عرصه های مختلف به اثبات رساندند که همچنان حامی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و هر روز شاهد موفقیت بیشتر کشور هستیم.
وی گفت: یکی از رازها و شاخصه های مهم ماندگاری انقلاب اسلامی، وفاداری، استقامت و ایثار مردم است.
در این نشست مسئول ستاد دهه فجر شهرستان اردستان نیز طی سخنانی گفت: تشکیل 17 کمیته برگزاری مراسم دهه فجر و اجرای 20 جلسه ستادی از فعالیت های این ستاد است.
محسن زائری افزود: در این جلسه ها 140 مصوبه در ارتباط با هر چه بهتر برگزار شدن مراسم های دهه فجر داشته ایم.
وی با اعلام برنامه های متنوع این دهه ازجمله برگزاری یادواره شهدا با سخنرانی امام جمعه اصفهان و جانشین فرمانده کل ارتش از عموم شهروندان خواست با حضور پر شور در مراسم راهپیمایی 22بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.