سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت یوم الله 22 بهمن و راهپیمایی دشمن شکن این روز برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، راه اندازی غرفه ویژه این سازمان در انتهای مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن واقع در میدان جهاد کاشان یکی از اقدامات پیش بینی شده برای این رویداد ملی اعتقادی است.

جشنواره کاردستی های ضداستکباری یکی از بخش های جالبی است که برای این غرفه در نظر گرفته شده که در آن آثار هنرمندان کاشانی در این زمینه به نمایش گذاشته می شود و مخاطبان می توانند نمادهای ضداستکباری که در قالب آثار سرگرم کننده طراحی شده اند را در این غرفه مشاهده کنند.

ایستگاه نقاشی کودکان انقلابی، بخش دیگری از غرفه ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به شمار می آید که در آن کودکان و نونهالان حاضر در راهپیمایی می توانند تصور معصومانه خود را از انقلاب اسلامی به صورت نقاشی به تصویر کشند.

نمایشگاه کتاب انقلاب قسمت دیگری از غرفه روز 22 بهمن به شمار می رود که در آن بخش، سازمان میزبان علاقه مندان حوزه اندیشه و مطالعه با محوریت موضوعی انقلاب اسلامی است و آثار مکتوب برجسته در مورد بزرگ ترین انقلاب قرن بیستم در آن ارائه می شود.

نمایشگاه مطبوعاتی وقایع انقلاب بخش جذابی برای مشتاقان مرور تاریخ و خاطرات شیرین انقلاب اسلامی است که از طریق عرضه روزنامه ها و نشریات مربوط به آن دوران عرضه می گردد.

شایان ذکر است مردم ولایتمدار و انقلابی دارالمومنین کاشان می توانند از طریق مسیرهای 6 گانه نسبت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان اقدام کنند که شامل «میدان 15 خرداد، پایگاه شهید باهنر، چهار راه آیت الله کاشانی، میدان معلم، میدان جهاد»،«میدان ولیعصر (عج)، مسجد قائم (عج)، میدان معلم، میدان جهاد»، « میدان کمال الملک، چهار راه آیت الله کاشانی، میدان معلم، میدان جهاد»، « خیابان آیت الله کاشانی، مسجد امیرالمومنین (ع)، چهار راه آیت الله کاشانی، میدان معلم، میدان جهاد»، « میدان امام رضا (ع)، میدان امام حسن (ع)، میدان جهاد» و « لتحر، زیارت امامزاده عبدالله، خیابان همت، خیابان علوی، میدان کمال الملک میدان جهاد» است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.