مدیر حوزه علمیه خواهران مکتب نرجس مشهد گفت: زن مسلمان مایه آرامش خانواده و دل آرام همسر است و دشمن به دنبال از بین بردن اساس خانواده های مسلمانان است.

تضعیف خانواده و مادران برنامه دشمن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، منور شایسته در همایش زن تراز انقلاب اسلامی در جمع زنان تربت جام با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن گفت: دشمنان انقلاب با ترویج بی بندباری و بد حجابی در جامعه و فضای مجازی پایه و اساس خانواده را مورد هدف قرار داده است.
شایسته افزود: محکم ترین پایه های ارزشی ، اعتقادی، فکری، بینشی و اساس خانواده مادر است که مادران باید به مادر بودن خود افتخار کنند و بدانند که دشمنان در صدد تخریب مقام و منزلت مادر و نقش همسر در خانواده هستند.

او با اشاره به نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب تصریح کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش کلیدی، اعتبار بخش و حساس داشتند.

مدیر حوزه علمیه مکتب نرجس مشهد به نقش دشمنان برای نابودی انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای نابودی تمدن اسلامی سه محور خانواده، نظام آموزشی، الگوها و اسوه ها را مورد هدف قرار داده است و برای رسیدن به اهداف شوم خود شبانه روزی سیاست گذاری و نقشه راه تعیین می کند.

شایسته تاکید کرد: تمام مشکلات و معضلات جامعه ناشی از بینش صحیح و نشناختن دشمن اسلام و انقلاب است.

او با اشاره به شاخصه های زن در تراز انقلاب اسلامی ابراز داشت: زن مسلمان مایه آرامش خانواده و دل آرام همسر است و بالاترین سعادت مرد مسلمان و خوشبخت داشتن این چنین همسری است.

مدیر حوزه علمیه مکتب نرجس مشهد عنوان داشت: دوری زنان از فرهنگ و اندیشه مدل غرب و تکیه بر ارزش های اسلامی و پیشتازی در میدان علم و عمل از شاخصه های زن تراز انقلاب است.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.