نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید امر صادرات در تولیدات صنایع تبدیلی مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ ولی ملکی در آئین افتتاح واحد گاوداری صنعتی در مشگین‌شهر اظهار داشت: با استعدادیابیهای به موقع می‌توان از تمامی ظرفیتها و قابلیتهای موجود منطقه در رونق اقتصادی و رفع معضل بیکاری قدمهای مثبتی برداشت.

وی افزود: برای دستیابی به درآمد و بهره‌وری بالا و نگه داشتن جوانان در منطقه باید راهکارهایی اندیشیده شود که به واسطه آن بتوانیم با محلوظ داشتن منویات مقام معظم رهبری حداکثر استفاده را از منابع خدادادی منطقه و جوانان با استعداد آن داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشگین‌شهر یکی از مناطق مهم اقتصادی استان به شمار می‌رود که قابلیتها و توانمندیهای قابل ملاحظه‌ای در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبریدر ارتباط با کار آفرینی دارد.

ملکی با بیان اینکه قابلیتهای گردشگری و صنایع تبدیلی و تکمیلی و اقتصادی و کشاورزی در منطقه مشگین‌شهر منحصر به‌فرد است، گفت: استفاده بهینه از این امکانات می‌تواند به بسیاری از مشکلات جوابگو باشد به طوری کهمنطقه مرادلو منطقه‌ای معتدل است که دامپروری در بعد صنعتی و بزرگ می‌تواند بسیار موفقیت آمیز باشد و باید با ارائه مشوقهای لازم و جذب سرمایه‌گذار زمینه‌های رشد و ترقی را در منطقه فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: سازماندهی اشتغال و رفع بیکاری موجب رونق منطقه و ارزش افزوده بالا و دستیابی به اقتصاد مقاومتی در منطقه می‌شود و امر صادرات در تولیدات صنایع تبدیلی می‌بایست مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که اقتصاد درون‌زا و توجه به استعدادهای بالقوه منطقه و تکیه بر توانمندیهای داخلی می‌تواند زمینه دستیابی به صادرات و ارزآوری یا به عبارت دیگر برون‌گرا را در عمل به سرمنزل مقصود برساند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.