فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ایجاد منطقه آزاد و بندر خشک در این شهرستان یکی از عاملان مهم توسعه پارس‌آباد به حساب می‌آید.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ اکبر صمدی در آیین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد و بندر خشک یکی از عاملان مهم و تاثیرگذار در توسعه شهرستان پارس‌‌آباد است.

وی به دو بحث مهم که در رونق اقتصادی، عمرانی و آبادانی منطقه موثر خواهد بود، اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تصویب منطقه آزاد و مقدمات عملیاتی شدن بندر خشک در حال اجرا است که در کنار پایاب سدخدا‌آفرین و نوسازی‌های کشت و صنعت‌ها امیدواریم شاهد تحولات عظیم در منطقه باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی حوادث و رویدادهای انقلاب و خدمات ارزشمندی است که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است برای مردم بازخوانی شود.

صمدی یادآور شد: در شهرستان پارس‌آباد نیز همانند سایر نقاط ایران اسلامی طرح‌ها و پروژه‌هایی به مناسبت این ایام افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که 107 پروژه با اعتبار بالغ بر 144 میلیارد تومان اتفتاح و تقدیم اهالی شهرستان پارس‌باد خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر طرح‌های عمرانی و اقتصادی در ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از 50 برنامه فرهنگی و انقلابی طی روزهای گذشته در این شهرستان برگزار شده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در ادامه اظهار کرد: علاوه بر دهه فجر در در هفته دولت نیز 65 پروژه با اعتبار بالغ بر 95 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.