استاندار اردبیل گفت: مذاکراتی در مورد سرمایه‌گذاری برای اکتشاف و استخراج نفت مغان توسط ستاد اجرایی امام (ره) با همراهی نماینده مردم منطقه انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ مجید خدابخش در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بیله‌سواربا گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حکومت دینی و نظام اسلامی، ولایت فقیه، استقلال و آزادی از بزرگترین نعمات انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در طول 38 سال عمر شریف خود داشته که پیشرفت‌های چشمگیر در علم و فناوری و تکنولوژی و عمران شهری و روستایی اعم از آبرسانی، برق‌رسانی و گازرسانی از جمله آن است.

خدابخش بیان کرد:رایزنی و مذاکراتی در خصوص سرمایه‌گذاری برای اکتشاف و استخراج نفت مغان توسط ستاد اجرایی امام (ره) با همراهی نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوارانجام شده و دولت در زمینه پیگیری این مطالبه مردمی تمام اهتمام خود را به کار گرفته است.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به پروژه پایاب سد خداآفرین افزود: بیشترین اختصاص اعتبار در حوزه آب و خاک در طول ادوار گذشته در دولت یازدهم بوده است و42 هزار هکتار از مراتع شهرستان به زمینهای آبی و سیستم‌های نوین آبیاری مجهز خواهد شد که در کنار اشتغال26 هزار نفر توسعه پایدار منطقه و افزایش فعالیتهای اقتصادی و جمعیت را در شهرستان بیله‌سوار فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.