اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح ها بیش از شش میلیارد تومان است .

افتتاح 119 طرح  اشتغال زایی در شاهرودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در خلال افتتاح متمرکز ۱۱۰پروژه عمرانی و اقتصادی درباره تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اشتغال شهرستان، گفت: از ۲۶۵طرح صندوق اشتغال آفرینی استان سمنان، ۱۱۹طرح به ارزش شش میلیارد و ۳۳میلیون تومان متعلق به شاهرود است.

وی همچنین درباره پروژه های این شهرستان در دهه فجر، تصریح کرد : از بین ۱۱۰پروژه عمرانی افتتاح شده در دهه فجر شهرستان، ۲۶پروژه با اعتبار هشت میلیارد و ۲۵۵میلیون و ۴۰۰هزار تومان متعلق به بخش مرکزی، ۲۸پروژه با اعتبار ۱۳میلیارد و ۲۵۶میلیون و ۹۰۰هزار تومان متعلق به بخش بسطام، دو پروژه با اعتبار ۴۰۲میلیون تومان متعلق به بخش بیارجمند، ۴۰پروژه با اعتبار ۱۰۲میلیون و ۹۰۷هزار تومان متعلق به مرکز شهرستان و یک پروژه با اعتبار ۷۰۸میلیون تومان ویژه سطح شهر شاهرود به بهره برداری رسید .

هاشمی افزود: از سوی دیگر در سال‌جاری تنها شش هزار تن انگور شاهرود به خارج از کشور صادر شد که این نشان از عزم ویژه برای ایجاد پایانه‌های صادراتی به خصوص در حوزه کشاورزی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در حوزه کشاورزی که شاهرود قطب این حوزه در استان نیز محسوب می شود، است .


وی افزود : در بین دستگاه های اجرایی اداره راه و ترابری با هشت پروژه و ۷۲میلیارد تومان بیشتری حجم ریالی پروژه و توزیع برق با ۲۹پروژه و اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان از لحاظ تعداد بیشترین پروژه‌ها را داشتند.

هاشمی تصریح کرد : جهاد کشاورزی نیز با ۱۶طرح و اعتبار ۱۱میلیارد تومان سهم خوبی از پروژه های دهه فجر را دارد که این نشان از بافت کشاورزی و ظرفیت های خوب شاهرود در این حوزه دارد  .


انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.