کرمانشاه؛

حضور قطعی چهار کرمانشاهی در جام جهانی کشتی

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از قطعی شدن حضور چهار کرمانشاهی در جام جهانی کشتی آزاد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  منصور کیانی گفت: رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2017 روزهای 28 و 29 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود که در این رقابت ها حضور سه کشتی گیر و یک مربی کرمانشاهی قطعی شده است.

کیانی تصریح کرد: بهمن تیموری در وزن 70 کیلوگرم، حامد رشیدی در وزن 74 کیلوگرم و یداله محبی در وزن 120 کیلوگرم سه کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی 2017 هستند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به حضور یک مربی از استان کرمانشاه در کنار کادر فنی تیم ملی در این مسابقات اظهارکرد: در این مسابقات شهرام چایچی از مربیان باسابقه کشتی آزاد کرمانشاه در کنار کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات به صورت تیم به تیم خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این مسابقات هشت تیم برتر جهان شامل روسیه، آذربایجان، آمریکا، گرجستان، ایران، ترکیه، هند و مغولستان حضور دارند و مسابقات در قالب دو گروه و به صورت تیم به تیم برگزار می شود.

کیانی اظهارکرد: این مسابقات در چهار نوبت صبح و عصر روزهای 28 و 29 بهمن برگزار خواهد شد.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط فروش بلیت این مسابقات گفت: بلیت فروشی این مسابقات هم به شکل اینترنتی و هم به شکل حضوری در محل ورزشگاه انجام می شود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2017 در کرمانشاه در نهایت شکوه، کیفیت و سلامت برگزار شود، چراکه برگزاری این مسابقات آبرویی برای ایران و استان کرمانشاه است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.