کرمانشاه؛

تلاش همه جانبه دستگاه ها برای برگزاری جام جهانی کشتی

فرماندار کرمانشاه خواستار هماهنگی تمام دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل اله رنجبر در نخستین نشست مقدماتی هم اندیشی در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 به میزبانی کرمانشاه، برگزاری رویداد بزرگ مسابقات کشتی آزاد جهان در شهر پهلوان خیز و پهلوان پرور کرمانشاه را افتخار بزرگی برای مردم این شهر دانست و اظهارکرد: از آنجایی که تاکنون مسابقات کشتی آزاد به این صورت در کشور برگزار نشده است، امیدواریم هر چه در توان داریم با تلاش و کوشش برای رو سفیدی مردمان این دیار انجام دهیم.

وی ادامه داد: همه ادارات و ارگان های ذیربط باید با مشارکت خود در راستای هر چه بهتر برگزارشدن این مسابقات، اداره کل ورزش و جوانان استان را یاری دهند و این اداره کل را تنها نگذارند.

رنجبر با اشاره به تاکیدات استاندار کرمانشاه درخصوص برگزاری باشکوه مسابقات، گفت: محل برگزاری مسابقات در سالن امام خمینی(ره) خواهد بود که سابقه برگزاری یک دوره مسابقات کشتی را دارد.

وی اضافه کرد: تامین امنیت میهمانان شرکت کننده در مسابقات، بحث ترافیک و رعایت فرهنگ ترافیک از جمله مباحث مهمی است که باید با دقت بررسی و اعمال شوند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تصویری که از شهر کرمانشاه در ذهن میهمانان نقش می بندد از جنبه گردشگری حائز اهمیت است، از شهرداری خواست اقدامات لازم را در خصوص زیبا سازی فضای شهری بویژه در تاق بستان، بیستون، تکیه معاون الملک، بازارهای سنتی و... انجام دهد.

وی افزود: بیمارستان های امام رضا(ع)، امام حسین(ع) و حضرت معصومه(س) که نزدیک به محل برگزاری مسابقات هستند نیز باید در آمادگی کامل قرار گیرند.

رنجبر متذکر شد: شرکت برق شمالی، شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز، آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر باید در محل مسابقات نیروهای خود را مستقر کنند و پیش بینی هر نوع مشکلی را داشته باشند.

وی از شرکت مخابرات نیز خواست با توجه به فراملی بودن سطح مسابقات، در خصوص پوشش اینترنت پرسرعت و آنتن دهی مناسب تمهیدات مناسب را در نظر گیرد.

فرماندار کرمانشاه یادآورشد: دستگاه های یاد شده ارتباط تنگاتنگی با اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه داشته باشند تا شاهد برگزاری مسابقات در سطح بسیار بالا و شایسته ای باشیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.