رياست كميته حمل و نقل، ترافيك و خدمات جاده ای استان منصوب شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه به رياست كميته حمل و نقل، ترافيك و خدمات جاده اي استان منصوب شد.

بهمن خسروانی افزود:با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی و نظر به اهمیت صنعت گردشگری، هر ساله کمیته ای تحت عنوان حمل و نقل، ترافیک و خدمات جاده ای با عضویت برخی از ادارات و نهادهای خدمت رسان در بخش سفر و مسافر تشکیل می گردد.

وی هدف از تشکیل این کمیته را برنامه ریزی همه جانبه در راستای استقبال شایسته از مسافرین عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز به میهمانان نوروزی علاوه بر رونق صنعت گردشگری استان موجب فراهم شدن طیب خاطر ایشان و افزایش سطح رضایتمندی مسافرين می گردد، لذا کلیه ارگانهای خدمات رسان در این بخش می بایست تلاش خود را در راستای تحقق این هدف مهم بکار گیرند.

خسروانی گفت: خدماتی همچون حمل ونقل، رفاهيات جاده و راه، اسکان، هدایت و راهنمایی مسافرین، برقراری شیفت های نوروزی و... از جمله اقداماتی است که در برنامه و دستور کار اجرایی هرساله اين كميته قرار ميگيرد.
وی با اعلام انتصاب خود بعنوان رئیس کمیته حمل ونقل، ترافیک و خدمات جاده ای از سوی استاندار، با توجه به عملکرد سنوات قبل افزود: امید است با همکاری تمامی نهادهای ذی ربط و بخش خصوصی و نیز بکار گیری همه امکانات و ظرفیت ها بتوانیم نوروز 96 نیز همچون سالهاي گذشته رضایت نسبی میهمانان و مسافرین به استان را تأمین نمائیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.