مدیر کل توسعه، تجیهز و نوسازی مدارس لرستان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 6 طرح آموزشی شامل احداث پنج واحد آموزشی و یک سالن ورزشی در استان لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمد چگنی افزود: 16 کلاس درس در قالب این پنج طرح آموزشی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
به گفته وی برای اجرای این طرح ها 19 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که بخش قابل توجهی از آن را خیرین مدرسه ساز تقبل کرده اند.
وی با بیان اینکه این طرح ها با زیر بنایی افزون بر 2 هزار مترمربع به بهره برداری رسیده اند، گفت: 2 واحد آموزشی در کوهدشت و درشهرستان های بروجرد، پلدختر و نورآباد هرکدام یک واحد آموزشی و در شهرستان خرم آباد یک سالن ورزشی احداث شده است.
به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان یک سوم فضاهای آموزشی احداث شده در استان لرستان در دولت تدبیر و امید و توسط خیران احداث شده اند.
وی افزود: تاکنون خیرین مدرسه ساز استان لرستان 100 هزار مترمربع فضای آموزشی در قالب 250 طرح تحویل آموزش و پرورش استان داده است.
چگنی اظهار کرد: در سال های گذشته بیشتر تعهدات خیرین مدرسه ساز استان لرستان به صورت زمین بوده در حالیکه در دولت تدبیر و امید بیشتر اقدامات در حوزه ساخت و ساز انجام شده است.
وی افزود: در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان بیش از 240 میلیارد ریال تعهد شده بود که تاکنون از این مبلغ 130 میلیارد ریال محقق شده است.
منبع:ایرنا  
انتهای پیام/ق 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.