سرپرست فدراسیون والیبال گفت: تصمیم گرفتیم کولاکوویچ را انتخاب کنیم. زیرا سیاست‌های این مربی با ما هم راستاتر بود.

به گزارش خبرنگار توپ  و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال در حاشیه جلسه هیات رئیسه این فدراسیون که منجر به  انتخاب کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال شد، گفت: جلسه ای به مدت 3 ساعت برگزار کردیم و در پایان این جلسه به این جمع‌بندی رسیدیم که کولاکوویچ را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کنیم.

وی درباره کارنامه کولاکوویچ گفت: بر اساس نتایجی که این مربی در تیم‌های باشگاهی صربستان و تیم ملی صربستان در 10 سال گذشته کسب کرده به این جمع‌بندی رسیدیم که وی را انتخاب کنیم.

داورزنی به دلایل عدم توافق با استویچف، گزینه بلغاری تیم ملی والیبال ایران اشاره کرد و گفت: استویچف می خواست هدایت تیم ملی را از راه دور برعهده بگیرد اما سیاست های ما نسبت به این موضوع متفاوت بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم کولاکوویچ را انتخاب کنیم. زیرا سیاست‌های این مربی با ما هم راستاتر بود.

وی در ادامه گفت: ما به دنبال مربی  ای بودیم که تمام وقت در اختیار ایران باشد و بر اطلاعات روز والیبال هم آگاهی داشته باشد. در همین راستا در جهت آمادگی بازیکنان و قرار گرفتن در بین مدعیان جهان تا سال 2018 با  پروژه 2 به علاوه 2 با آقای کولاکوویچ همکاری می کنیم.

سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه در چه صورت قرارداد این مربی مونته نگرویی تمدید می‌شود، گفت: پس از ارزیابی عملکرد دوطرفه تصمیم خواهیم گرفت که تا سال 2020  با این مربی ادامه خواهیم داد یا نه. 

داورزنی تصریح کرد: پروژه 4 ساله برنامه تدوین شده‌ای  است که در صورت درست اجرا شدن می‌تواند ما را به جمع تیم‌های برتر جهان برساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار