يك سايت بين المللى واليبال با انتشار خبرى مدعى شد كه فدراسيون واليبال ايران با استويچف به توافق نرسيده است.

مذاكره فدراسيون ايران با استويچف شكست خوردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته رادوستين استويچف، گزينه قبول هدايت تيم ملى واليبال ايران به تهران سفر كرد تا مذاكراتش را با مسئولان فدراسيون واليبال، آغاز كند. اين مربى بلغارستانى چند روز در ايران بود و ضمن بازديد از امكانات واليبال ايران يك روز هم به تماشاي مسابقات ليگ برتر واليبال ايران نشست.

در همين راستا سايت worldofvolley با انتشار گزارشى خبر از عدم توافق ايران با اين مربى بلغارى داد، در اين گزارش آمده است:
در حالی که رادوستین استویچف بلغارستانی برای مذاکره با فدراسیون والیبال ایران به این کشور سفر کرده بود، اما به نظر می‌رسد مذاکرات او با محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال ایران شکست خورده است.
 
استویچف گزینه اصلی هدایت والیبالیست‌های ایران بود، اما طبق اعلام منابع موثق او درخواست یک قرارداد چهار ساله با فدراسیون ایران را داشته است که این موضوع مورد قبول واقع نشده است. بنابراین فدراسیون والیبال ایران با ایگور کولاکوویچ، مربی اهل مونته نگرو که به تهران سفر کرده است، مذاکرات خود را ادامه می‌دهد. با توجه به این که حضور نداشتن استویچف در ایران قطعی به نظر می‌رسد این مربی اهل مونته نگرو (کولاکوویچ) شانس زیادی برای سرمربیگری تیم‌ ‌ملی والیبال ایران دارد.

در اين مطلب همچنين به رفتن محمدرضا داورزنى به وزارت ورزش ايران هم اشاره شد.

اين در حالى است كه كولاكوويچ ، ديگر گزينه هدايت تيم ملى واليبال روز گذشته به ايران آمد و امروز مذاكرات خود با داورزنى را آغاز كرد.


انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
دیروز نوشتم برنامه این مربی روکه به ایران امد لطفا بخونید چاپ شده .خرید وتفریح وسوغات ایرانی وبعد میگهنشد
آخرین اخبار