افشاردوست گفت:ما با سه گزینه برای هدایت تیم ملی صحبت کردیم و در این بین اطلاعات افراد دیگر را هم مورد بررسی قرار دادیم.

با سه گزینه جدید برای هدایت تیم ملی وارد مذاکره شدیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی، بیان کرد: وقتی با هر یک از مربیان مدنظر صحبت می شود، برای بررسی بیشتر فرصت فرصتی می خواهند که این بررسی تنها از نظر فنی نیست و موارد فرهنگی و اجتماعی هم شامل می شود؛ به همین جهت این پروسه به درازا کشیده شده است. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر با 3 گزینه جدید در حال صحبت هستیم؛ این مربیان برنامه های خود را برای ما ارسال کرده اند. اینطور نیست که فقط این سه گزینه را مدنظر داشته باشیم و به هر دلیلی هر یک درخواست ما را نپذیرفتند، دست ما خالی بماند. ما در این بین اطلاعات افراد دیگر را هم جمع آوری کرده و بررسی می کنیم تا در نهایت بتوانیم تصمیم درستی بگیریم. 

افشاردوست اضافه کرد: با یکی از گزینه های قبلی هم مجددا در حال مذاکره هستیم؛ با توجه به اینکه نظر این مربی تا حدودی تغییر کرده، ممکن است با او هم به نتیجه خوبی برسیم.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی افتاده که ما از مربیان درجه یک دنیا یک سطح پایین تر آمده ایم و نامهایی مثل خاويار وبر و كولاكوويچ را مطرح می کنیم، اظهار داشت: ما با بسیاری از مربیان خوب دنیا صحبت کرده ایم؛ اما هر کدام به دلایل خاصی و با توجه به شرایط خاص خود از آمدن به ایران صرف نظر کردند. به اعتقاد من کولاکوویچ را نمی توان مربی سطح 2 دانست. شاید از نظر ما این مربی با توجه به اینکه در المپیک مدال نگرفته، کم افتخارتر از رزنده باشد؛ اما مربیانی در دنیا هستند که در برخی کشورها کار می کنند تا تغییر نسلی را به وجود بیاورند. کولاکوویچ به عنوان یکی از بزرگترین تئوریسین های والیبال در اروپا چند سالی مربی صربستان بود و تغییر نسلی را در این تیم ایجاد کرد که بعد از وی گربیچ توانست با این تیم قهرمان لیگ جهانی شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار